Britney Spears - ToxicBritney Spears - Toxic 影片來源:http://www.youtube.com/watch?v=oaPuWjyGqTA最近想將Britney的一些不錯的歌都學起來^^.這首歌的MV跟歌詞都好辛辣..我覺得挺酷的......還記得第一次看到這MV時..我有一點感到害羞.那時候我好像..25..26歲吧..不過現酒店兼職在看這MV....已經沒有害羞的感覺了...畢竟我也老了0.0就先從這首歌開始學吧^_^..順便練練我的爛英文@@.Baby, can't you see. I'm calling. A guy like you. Should wear a warning. It's dangerous. I'm falling.There's no escape. I can't wait. I 居酒屋need a hit. Baby, give me it. You're dangerous. I'm loving it.Too high. Can't come down. Losing my head. Spinning round and round. Do you feel me now?With a taste of your lips. I'm on a ride. You're toxic. I'm slipping under. With 燒烤a taste of poison paradise. I'm addicted to you. Don't you know that you're toxic?And I love what you do. But you know that you're toxic.It's getting late. To give you up. I took a sip. From my devil's cup. Slowly. It's taking 膠原蛋白over me.Too high. Can't come down. It's in the air. And it's all around. Do you feel me now?With a taste of your lips. I'm on a rideYou're toxic. I'm slipping under. With a taste of poison paradise. I'm addicted to you. 帛琉Don't you know that you're toxic?And I love what you do. But you know that you're toxic. But you know that you're toxic.Taste of your lips, I'm on a ride. I'm slipping under. With a taste of poison paradise. I'm addicted to 開幕活動you. Don't you know that you're toxic?With a taste of your lips. I'm on a ride. You're toxic. I'm slipping under (toxic). With a taste of poison paradise. I'm addicted to you. Don't you know that you're toxic.Intoxicate me 裝潢nowWith your loving nowI think I'm ready nowI think I'm ready nowIntoxicate me nowWith your loving nowI think I'm ready now-------------------------------------------------(中文翻譯)親愛的 難道你不知道 我殷殷的呼喚 你這樣得俊俏總叫我沒有安全感 開幕活動你真得太危險了 我要墜入愛河了我無路可退 我步想空等 我需要你 讓我擁有你你是個危險情人讓我深深癡迷 內心澎湃 無法思考 情緒起伏不定 你難道沒有回應嗎(副歌)你純監得味道 讓我心漂浮懸空 你得舌尖 是有毒的蜜糖喔 我常到天堂之毒 我不能自拔 難道你不知道 你是致命的毒但房屋買賣我卻深深為你著迷 難道你不知道 你是致命的毒現在我要放棄你 但已太遲 我已經啜飲魔鬼的毒杯漸漸地 你毒入侵了我得身體 內心澎湃 無法思考情緒起伏不定你難道沒有回應嗎(副歌x2) 你讓我如癡如醉 因為有了你的愛 我想我已經準備好了我想我已經準備好了 你讓我如癡如醉 因為有了酒店兼職你的愛 我想我已經準備好了
arrow
arrow
    全站熱搜

    gf22gfsdrb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()